De eerste dag, accrobranche in de bergen - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu De eerste dag, accrobranche in de bergen - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu

De eerste dag, accrobranche in de bergen

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 Oktober 2016 | Frankrijk, Chambéry

Vandaag gingen we hoog in de bomen klimmen en bukken en hangen, of terwijl accrobranchen. Heel leuk en avontuurlijk maar ook wel een bungelgevalletje. Na een klein groen parcours nemen en vervolgens naar keuze over parcours met verschillende moeilijkheden, deden we de zogenaamde “panoramique” met fantastisch uitzicht over de Alpen, ware het niet dat het daar te bewolkt voor was….toch was dat het leukste parcours, want door de kabelbanen konden we heerlijk tussen de bomen zweven!
Na het bomenavontuur vertrokken we op de voet naar een restaurant waar we koffie/thee/chocomelk gingen drinken, met erg lekkere chocomelk. Daarna een apart geval speurtocht op een skipiste zonder sneeuw die we vervolgens te snel op moesten lopen om een plastic medaille te halen. Een geweldig actieve dag dus!!