Dag 2, Lyon - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu Dag 2, Lyon - Reisverslag uit Lyon, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu

Dag 2, Lyon

Door: Kim en Marine

Blijf op de hoogte en volg Joris

11 Oktober 2016 | Frankrijk, Lyon

Vandaag zijn we met alleen de Nederlanders naar Lyon geweest. Toen we daar aankwamen moesten we heel erg veel trappen oplopen om naar de Notre Dame van Lyon te gaan. Dat was vet vermoeiend maar toen we uiteindelijk boven waren, hadden we een heel mooi uitzicht over de stad. Hier ging iedereen foto’s maken voor het ckv-verslag dat we moeten maken. Daarna gingen we naar een amfitheater waar we een groepsfoto hebben gemaakt. Toen kregen we een rondleiding langs een paar belangrijke gebouwen in “het oude Lyon”. Deze rondleiding was in het begin wel interessant maar het duurde te lang waardoor het een beetje saai werd. Na de rondleiding kregen we vrije tijd. We mochten twee en een half uur door de stad lopen en daarna moesten we naar het centrale plein komen. De meeste mensen gingen naar de Mac, shoppen of eten kopen
’s Avonds was er een feestavond op school. De Franse leerlingen en hun ouders hadden lekker eten gemaakt, zowel hartig als zoet, en er stond keiharde muziek op. In het begin was de sfeer een beetje mat, maar toen Peter en Joris losgingen op de keiharde hardcore beats werd het ineens vet gezellig!

• 11 Oktober 2016 - 23:01

Aukje:

Waar zit de like-knop hier?

• 12 Oktober 2016 - 13:50

Ellen:

Leuke foto's
    zo te zien veel plezier daar!