De vrije woensdagmiddag - Reisverslag uit La Ravoire, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu De vrije woensdagmiddag - Reisverslag uit La Ravoire, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu

De vrije woensdagmiddag

Door: Axel en Eleonora

Blijf op de hoogte en volg Joris

13 Oktober 2016 | Frankrijk, La Ravoire

Axel:

Ik ben om 6 uur opgestaan. Was om 8 uur op school, daar heb ik met mijn groepje aan de international day gewerkt. Daarna heb ik met een groep Fransen en Nederlanders gelasergamed. De Fransen wonnen alles en kwamen er altijd bezweet uit. Daarna heb ik de hele avond genetflixed. Toen probeerde ik te slapen maar werd ik door mijn mentor wakker gehouden met zijn nieuwe 9gag-hit.

Eleonora:

Ik ben rond 6 uur opgestaan om naar school te gaan om daar te werken aan onze presentatie voor de cultuurmarathon. Daarna ben ik met een paar vrienden en vrienden van mijn uitwisseling naar de McDonalds gegaan om te eten en daar in de buurt te shoppen. Daarna gingen we lasergamen. Het was een heel gezellig. We zijn daarna naar huis gegaan om te eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joris

Uitwisseling Chambery-Zernike College

Actief sinds 24 Sept. 2016
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 7604

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2016 - 14 Oktober 2016

Uitwisseling met Chambery oktober 2016

Landen bezocht: