De vrije woensdagmiddag - Reisverslag uit La Ravoire, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu De vrije woensdagmiddag - Reisverslag uit La Ravoire, Frankrijk van Joris Hamersveld - WaarBenJij.nu

De vrije woensdagmiddag

Door: Axel en Eleonora

Blijf op de hoogte en volg Joris

13 Oktober 2016 | Frankrijk, La Ravoire

Axel:

Ik ben om 6 uur opgestaan. Was om 8 uur op school, daar heb ik met mijn groepje aan de international day gewerkt. Daarna heb ik met een groep Fransen en Nederlanders gelasergamed. De Fransen wonnen alles en kwamen er altijd bezweet uit. Daarna heb ik de hele avond genetflixed. Toen probeerde ik te slapen maar werd ik door mijn mentor wakker gehouden met zijn nieuwe 9gag-hit.

Eleonora:

Ik ben rond 6 uur opgestaan om naar school te gaan om daar te werken aan onze presentatie voor de cultuurmarathon. Daarna ben ik met een paar vrienden en vrienden van mijn uitwisseling naar de McDonalds gegaan om te eten en daar in de buurt te shoppen. Daarna gingen we lasergamen. Het was een heel gezellig. We zijn daarna naar huis gegaan om te eten.